Friday, May 5, 2017

راهنمای گردشگری تایلند

راهنمای گردشگری تایلند

تایلند که به نام "سرزمین لبخند ها " نیز مشهور است ،همچون جواهری در بخش اسیای جنوب  شرقی می درخشد.تایلند با فراهم اوردن امکانات و فرصت های بی شماری به کشوری تبدیل شده است که یک بار سفر به ان در طول عمر تجربه بسیار خوبی خواهد شد. این کشور ان چنان اماکن و جاذبه هایی دارد که برایش فرقی نمی کند که از این سفر هیجان انگیز خود را از سواحل درجه یک جنوب تایلند شروع کنید یا از روستاهای کوهستانی که در شمال این کشور واقع شده اند. 
شهرهایی مثل بنگک و چیانگ مای مرکز فعالیت و اقتصاد این کشور به شمار می روند. جاذبه های کشور تایلند متنوع بوده و هر کدام تجربه به یادماندنی و البته ارزشمند برایتان به جا  خواهد گذاشت.

تایلند رایج ترین مقصد گردشگری در اسیای جنوب شرقی است. تقریبا می توان گفت که در این کشور شما هر چیزی را خواهید یافت : از سواحل ابی بلوری گرفته تا جنگل های انبوه و غذاهای عالی و هتل های لوکس همه م همه در این جا یافت می شود.به عبارتی می توان گفت که با هر سلیقه و هر مقدار بودجه ای که دارید می توانید به این کشور سفر کنید.
نکته قابل توجه این که تنها کشور اسیای جنوب شرقی که هیچ گاه مستعمره نشد همین کشور تایلند بوده ، و علاوه بر این این کشور مزین به اماکن تاریخی و فرهنگی منحصر بفردی مثل ویرانه هایی با قدمت چند صد ساله است.علی رغم انبوه زیاد گردشگران در این کشور ، تایلند هویت اصیل خود را با فرهنگ و تاریخ بی نظیر خود حفظ کرده  و مردم سرخوش و اسوده خاطر این کشور به واسطه لبخد هایشان مشهورند. 
اگر به تایلند سفر کنید حس می کنید که گویا به دنیای متفاوتی پا گذاشته اید.هم مرزی این کشور با مالزی از جنوب ، با کامبوج از جنوب شرق ، با لائوس از شمال شرق و میانمار از شمال غرب و هم چنین وجود خلیج تایلند فرصت های بی شماری برای این کشور فراهم کرده است. 
تنها مشکلی که ممکن است در سفر به تایلند برایتان ایجاد شود این است که به درستی ندانید که در این فرصت کوتاه و محدودی که در اختیار دارید چه برنامه ای داشته باشید که  نهایت استفاده را ببرید. ما در این جا با معرفی برترین جاذبه های تایلند شما را در این امر یاری می  کنیم.

تایلند مجموعه ای از مناظر زنده و پرشوری است که شامل شهرهای پرجمعیت باشکوه، معابد بودایی با راهبان نارنجی پوش ، مناظر سرسبز و خرم با دهکده هایی که در ان کشاورزی می کنند ، ویرانه های باستانی و ...می شود. این تصویر سازی زیبا ا تایلند به شما خواهد گفت که چرا رایج ترین و مشهور ترین مقصد گردشگری در حنوب شرق اسیا کشور تایلند است.با خواندن این صفحه خواهید توانست زیباترین مکان های تاریخی و فرهنگی و حتی جاذبه های طبیعی تایلند را شناسایی کرده و با ان ها اشنا شوید.